Visu laiku lasītākie viedokļi
|
Aktuālākās tēmas diskusijās |
Neturi sveci zem pūra! Ļauj mums mācīties no tavām kļūdām kā mēs tev nesakām par savējām... Atsūti mums savu redzējumu par labu laivu, sliktu telti vai izdevušos pasākumu. campo@laivas.lv
Riot Thunder 65. Pirmais iespaids Kaspars Celmiņš,
24.04.2007
Komentāri [19]
Par mani: Ar ww kajaku braucu kopš 1998,
Testa apstākļi: Thunders tika testēts Valgalē, Riežupē un Īvandē.
Apraksts
Thunders prāmējas, bufojas un atstraumēs griežas labi. Mucu un viļņu caurejamību
novērtēt nevaru. Komforts ļoti augsts. Aprīkojums patīk, bet kāju balstu kā
uzliksi tā brauksi kamēr nepārliksi, viss uz pamatīgām skrūvēm. Salīdzinājumam
ar Drago Rossi “Mafiju” ar ko braucu pēdējos 3 gadus, Mafijai katrā reizē var
paregulēt kāju balstus ar “tirkšķeni”.
Protams, ka mājās visu laivu izjaucu un pārskrūvēju, kā jau teicu kāju balsti
pamatīgi, pīlari viegli izņemami, bet pamatīgi nostiprināti ar garu skrūvi.
Priekšējā pīlārā iestrādāts kāju balsts. Tas varēja būt mazliet vairāk sagāzts
uz priekšu, bet, lai izveidotu slīpu pēdu balstu, komplektācijā līdzi nāk divi
slīpi putu bloki ar pašlīmējošu joslu. Nezinu kā būtu krīkingā ar Tunderu lekt
akmeņos, bet sēdekļa polsteris ir ok, tomēr Mafijai zem sēdekļa ir amortizators,
Thunderam zem sēdekļa ir putu bloks, laiks rādīs un traumatologs diagnosticēs.
Plakanas piezemēšanās var nest neveselīgas sekas. Ceļu balsti labi pilda savu
funkciju, to dēļ izkāpšana ir mazliet viltīga, jo kabīne ir gan gara toties
šaura abi ceļgali reizē laukā nelien, jāpamēģina kā ir ar “Synergy” ceļu balstu
sistēmu. Patīk tas, ka kājas no laivas var izvilkt pakaļu no beņķa neatraujot,
tātad ērta izkāpšana iekāpšana visādās neērtās vietās. Kabīnes apmale, kur
aizkabināms bruncis, varēja būt dziļāka, bet kāda ir tāda ir, varbūt apmales
iekšpusi pastrīķēšu ar smilšpapīru. Sēdeklis bīdāms ļoti vienkārši, rūpnīcas
defoltā tas stāv manuprāt pārāk uz aizmuguri.
Laivas korpusa un kāju balsta plastmasa pamatīga un viegla, bet smagāka kā
Mafijai pagaidām neko sliktu nevaru teikt.
Mazs korpusa garenass izliekums, plakana apakša, tas ir labi pie mums upēs
esošo koku pārvarēšanai, bet švakāk priekš ūdenskritumiem un roņa starta, bet
tāpēc jāairē tehniski. Stabilitāte gan sakultā, gan mierīgā ūdenī laba, ne
kādus “prikusus” nesajutu.
Muguras balstu ātri var noregulēt trīs dažādos augstuma līmeņos ar divu skrūvju
un savilcējsiksnas palīdzību, atlaižot savilci var ērti piekļūt laivas astē
sabāztajām mantām. Aste gara, domāju, ka tajā lien par divdaļīgs rezerves airis.
Muguras balsts spriegojas ar vienu tirkšķeni no kreisās puses attiecīgi labo
pirms priekšauta uzlikšanas vajag pavilkt un piekārtot, tas ir mīksts un ērts.
Starp aizmugurējo pīlāru un muguras balstu daudz vietas metamo maisu z-dragu
un citu štruntu glabāšanai pie sēdekļa siksnas un sēdekļa pīlāra renes abās
pusēs cilpas kur šo mantību nostiprināt ar karabīnēm. Rokturi gan ir ērtāk
satverami kā Mafijai, tātad arī ērtāk tie var kaut kur aizķerties. Noliešanas
korķis aprīkots ar pretpazušanas sistēmu, bet labāk to laicīgi piesiet smalkā
striķītī pie aizmugurējā roktura.
Kopumā: Man patīk šī laiva, kaut arī manuprāt pārāk plakana.
Overall rating (no 5 ballēm): 4.5
Performance: 4.0
Outfitting: 4.0
Comfort: 5.0 |